Power nagrody i wyróżnienia

Procon Award

Nagroda Klientów - Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Solidna Firma

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Tygrysy Biznesu

MP Power Awards

Nagroda MP Power Awards
- portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku

Firma Roku
Polish Product

Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Meeting Planner

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

Firma Rodzinna

Bezpieczny hotel

W ramach naszej akcji #BezpiecznePowroty wspieramy również hotele i obiekty noclegowe.

#BezpiecznyHotel to nic innego jak zbiór rekomendacji oraz działań, które w konsekwencji prowadzą do zwiększenia bezpieczeństwa pracowników i klientów obiektów noclegowych. Wszystkie nasze działa poparte są wiedzą oraz doświadczeniem ratowników medycznych i Inspektorów BHP.

Co oferujemy?

  • Montaż ochronnej przezroczystej osłony w recepcji hotelu oraz przy stanowisku concierge.
  • Wprowadzenie zasad dezynfekcji urządzeń używanych przez klientów i pracowników (tj. blat recepcyjny, klamki, drzwi, wózki bel boya, karty pokojowe, terminale płatnicze).
  • Wyposażenie pracowników w środki ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki, przyłbice, żele antybakteryjne).
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości.
  • Wyposażenie hotelu w łatwo dostępne dozowniki z płynem do dezynfekcji w każdym pomieszczeniu wspólnym, przy windach oraz przy punkcie recepcyjnym.
  • Wprowadzenie stałych punktów informacyjnych (telewizorów) do przestrzeni hotelu, w których znajdować się będą aktualne zalecenia wg GIS i WHO.
  • Szkolenia dla personelu sprzątającego, dotyczące dokładnej dezynfekcji pokoi dla gości oraz przestrzeni wspólnych w hotelu.
  • Zaopatrzenie hotelu w dodatkowe środki ochrony osobistej dla gości.
  • Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru i kawiarni. Zachowanie bezpiecznych odstępów – linie wskazujące odległości.
  • Przearanżowanie przestrzeni wspólnych. Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracjach hotelowych, barach i kawiarniach.
  • Wprowadzenie zasad korzystania z części wspólnych (ograniczenie liczby osób w restauracjach, barach).
  • Wprowadzenie specjalnych zasad korzystania z Kids Clubów. Szkolenie z dezynfekcji wszystkich zabawek oraz udostępniania dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przygotowanym do tego pomieszczeniu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  • Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.

Power Newsletter

Dowiedz się pierwszy, co nowego właśnie tworzymy!

I agree with the Regulamin

Power Sp. z o.o.

ul. Kowalczyka 1/31
03-193 Warszawa, Polska
tel. +48 22 224 59 83
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.agencjapower.pl
www.dmcwarsawpoland.com

Dane firmowe

NIP: 1132805244
Sąd Rej. dla m. st. Warszawy XIII Wydział gospodarczy
KRS: 0000359447

Godziny pracy

Zapraszamy do naszego biura:
 Poniedziałek - Piątek
 9:00 - 17:00

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd