Power nagrody i wyróżnienia

Procon Award

Nagroda Klientów - Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Solidna Firma

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Tygrysy Biznesu

MP Power Awards

Nagroda MP Power Awards
- portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku

Firma Roku
Polish Product

Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Meeting Planner

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

Firma Rodzinna

event management polska event management polska

Incentive Travel – trendy i kierunki rozwoju /magazyn Event management Polska/

Incentive jako ważna część przemysłu spotkań – MICE

Wyjazdy motywacyjne to sprawdzony sposób na wyrażenia uznania i wdzięczności dla pracowników, kluczowych dla firmy dystrybutorów, czy kontrahentów. To forma specjalnego podziękowania za dotychczasową współpracę.

Wyjazdy typu Incentive travel /wyjazdy motywacyjne/ są ważną częścią przemysłu spotkań. Wyjazdy mogą mieć ekskluzywny charakter lub być bardziej nastawione na team-building i outdoor, a nawet sprawnie łączyć jedno z drugim.

Dziś bardzo ważne jest dopasowanie programu do charakteru uczestników, to klucz do dobrego wyjazdu motywacyjnego. Nie ma już jednego dobrego przepisu na udany wyjazd motywacyjny. Jest ich wiele.

Aby uczestnik poczuł się doceniony, jako agencja musimy bardziej niż kiedykolwiek, postawić na ciekawy, dobrze zaplanowany i bogaty w atrakcje program, na wybór nowych miejsc, często niedostępnych dla zwykłych turystów.

Ważną częścią pracy naszej agencji jest nieustanne wyszukiwanie takich miejsc, nowych pomysłów, inspirowanie się trendami, ale też kierowanie się własnym instynktem i doświadczeniem. Raz organizujemy wyjazdy niezwykle eleganckie, innym razem podniosłe, komiczne, ekscentryczne, czy nostalgiczne.

Możemy zaproponować największe wyprawy off-road na Ukrainie, winnice na Węgrzech, heliskkiing we Włoszech, eksploracje Laponii, aktywny wypoczynek na raftingu w górach Słowenii i kitesurfing i windsurfing na Sardynii, rejsy katamaranami po Karaibach i Brazylii, eksplorację Argentyny, aktywny wypoczynek w górach Kanadyjskich i kąpielisku Acapulco, wszystko zależy od preferencji uczestników.

Dlaczego warto inwestować w spotkania firmowo-integracyjne?

Zaskakujące może być to, że motywacja to nie jedyny cel organizacji wyjazdów incentive. Z badań organizacji SITE wynika, że ponad 88% firm organizuje wyjazdy motywacyjne, aby poprawić wyniki sprzedażowe, stąd ogromna popularność tego typu wyjazdów.

Powód organizowania wyjazdów incentive jest wiele:

Budowanie wizerunku
Wyjazdy incentive to narzędzie budowania wizerunku firmy wśród pracowników. Firmy realizujące wyjazdy typu incentive travel wzmacniają swój wizerunek jako przedsiębiorstwa rozwojowe, dbające o swoich pracowników. Wyjazdy incentive to także skuteczne narzędzie budowania wizerunku wśród klientów i kontrahentów. Pośrednio to także narzędzie promocyjne produktu i marki.

Wzmocnienie lojalności pracowników
W wielu branżach, pieniądze to nie wszystko. Pracownicy zwracają uwagę nie tylko na wynagrodzenie, ale również na atmosferę, relacje, poprawę komunikacji, zgranie zespołu.

Wyjazdy motywacyjne pozytywnie wpływają na te aspekty, umacniając więzi w zespole. To pozytywnie przekłada się na zmniejszenie rotacji pracowników, czyli dla firm jest to kolejny argument za tym, że wyjazd incentive się zwróci, ponieważ rekrutacja i wdrożenie nowego pracownika są dziś o wiele droższe, niż zadbanie o zadowolenie i motywację tych pracowników, których już znamy.

Specjalna forma podziękowania
Wyjazd integracyjny/motywacyjny może być formą wyjątkowego podziękowania dla wybranej grupy pracowników za ich zaangażowanie, czy finalizację projektu. To sposób na długofalowe budowanie dobrych relacji.

Motywacja
Wyjazd to nagroda za dotychczasową pracę, ale także motywacja do dalszego wytężonego wysiłku. Ten gest podziękowania, gest ten jest dla wielu pracowników, Klientów czy kontrahentów bardzo ważny.

Zwłaszcza w młodszych pokoleniach, pokoleniach Millenialsów, bycie docenionym i zauważonym przez pracodawcę jest wręcz gestem niezbędnym do tego, by pracownik w ogóle chciał pozostać w danej firmie.

Dobry event/incentive wsparty medialnie jest lepszy niż kampania medialna wsparta przez event/incentive

To coś, co wielokrotnie potwierdziło nasze doświadczenie i doświadczenie naszych klientów. Ważny jest tutaj odpowiednio zbudowany front PR-owy w organizacji tego typu wydarzeń i wyjazdów.

Budowanie nowych zespołów
Wyjazdy motywacyjne to także narzędzie służące budowaniu nowych zespołów, tworzeniu relacji wśród ludzi, którzy dopiero się poznają.

To bardzo dobre narzędzie do integracji dwóch lub więcej zespołów w jedną całość i kreowaniu współpracy między nimi. Kadrze menedżerskiej umożliwia lepsze dopasowanie celów i zadań do możliwości zespołu i jego poszczególnych członków.
W ten sposób narzędzie to wspiera umiejętny podział ról w zespole, przyczynia się do większej satysfakcji z pracy i przynależności do zespołu, a także umożliwia rozpoznanie i obranie skutecznego sposobu przewodzenia.

Rozwiązywanie problemów wewnętrznych i zewnętrznych
Incentive sprawdza się również w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w zespole i kreowaniu lepszej płaszczyzny do komunikacji. Umożliwia zrozumienie, na czym polega współpraca i zaufanie.

Równie pozytywnie wpływa na skuteczniejsze rozwiązywanie problemów zewnętrznych. Umacnia zespół w lepszym osiąganiu celów i skuteczniejszym pokonywaniu problemów.

Integracja i odpoczynek
Nie zapominajmy o tym, że wyjazdy motywacyjne służą przede wszystkim wspólnej zabawie i odpoczynkowi.

 

Podstawy udanego wyjazdu typu incentive Dobry wyjazd powinien oferować niezapomniane przeżycia. Umożliwiać wzięcie udziału w czymś, co zapadnie w pamięć przez długie lata, dlatego właśnie tak ważny jest ciekawy program, dobrze dopasowany do uczestników.

Każdy zespół jest inny, a my jako agencja staramy się zawsze poznać go tak dobrze, jak to możliwe, po to, bo zależy nam na tym, aby nasze wyjazdy były nie tylko dobrze zorganizowane, ale przede wszystkim kojarzące się z nie dającymi się zapomnieć pozytywnymi emocjami i doświadczeniami.

Każdy zespół zachwyca coś innego. Niekiedy będzie to relaksująca atmosfera w niesamowitym SPA, innym razem lepiej sprawdzi się intensyfikacja doznań podczas skoków ze spadochronu.

Dobry event/incnetive to przede wszystkim sprawdzeni i kompetentni organizatorzy, dobra logistyka, fajna obsługa i dobra komunikacja, dużo pozytywnych emocji, a także pewien element zaskoczenia.

 

Rola atrakcji outdoor i innych

Outdoor to świetna przestrzeń do team buildingu. To atrakcje, które powodują wzbogacenie relacji w grupie, budowanie zespołu, integrowanie i nawiązywanie między jego członkami lepszej współpracy.

W team buildingu stosuje się tzw. point games (ang. gry ukierunkowane). To gry lub zabawy stosowane m.in. na eventach teambuildingowych. Ich celem jest odwrócenie uwagi uczestnika poprzez nakierowanie wykonywanie jakiejś czynności, wymagającej skupienia się.

Uczestnik, wykonując daną czynność, skupia się na niej bardzo mocno (obiera ją jako kierunek, jako „point”) i w tym czasie dużo łatwiej jest „przemycić” właściwy cel gry, zabawy czy ćwiczenia, który rozgrywa się w tle jednocześnie, ale zwykle na nieuświadomionym planie. To przykład tego, jak duże znaczenie w organizacji eventów oraz wyjazdów typu incentive ma psychologia. O psychologicznych aspektach działania zespołów wiemy coraz więcej i w coraz ciekawszy sposób potrafimy tę wiedzę wykorzystywać do tworzenia eventów nastawionych na realizację określonych celów, czy rozwiązanie określonych problemów. Co istotne, sami klienci są coraz bardziej świadomi tego, co chcą osiągnąć za pomocą eventu. Każdy rok jest coraz ciekawszy i coraz bardziej emocjonujący w tej branży.

Czy rzeczywiście ogranicza nas tylko wyobraźnia? Chciałabym móc tak powiedzieć, ale rzeczywistość sprowadza nas na Ziemię dość szybko. Przyziemnie – ogranicza nas przede wszystkim budżet.

Często robimy niesamowite kreacje, a na końcu dowiadujemy się, że wygrała po prostu scena i ekran, czyli cena.

Przedstawiamy niesamowity program incentive, a wygrało po prostu przejazd i zwiedzanie lub czysty relaks.

Budżet nadal jest tym czynnikiem, który nas ogranicza najbardziej.

Trendy i kierunki rozwoju tego specyficznego produktu turystycznego – czy wszystko już było? Wszystko już było, tylko dla tych, którzy się nie rozwijają i nie angażują w to, co robią. Dla pasjonatów żadna dziedzina nie staje się z czasem nudna, nawet po latach odkrywają coś nowego, a czym dalej sięga ich wzrok, tym więcej możliwości widzą.

Doświadczenie przynosi wspaniałą naukę, technologia, czy tak jak wspominałam wcześniej, nawet psychologia, otwierają nowe możliwości tworzenia coraz ciekawszych eventów.

Eventy oraz wyjazdy typu incentive travel to bardzo dynamicznie rozwijająca się dziedzina, która co roku zaskakuje nowościami. Nowe kierunki, nowe połączenia lotnicze, nowe miejsca, nowe historie i emocje. Tego też oczekują nasi klienci, a my, jako agencja, staramy się te oczekiwania spełniać i wyprzedzać.

Olga Krzemińska-Zasadzka,
managing director Agencji POWER

Power Newsletter

Dowiedz się pierwszy, co nowego właśnie tworzymy!

I agree with the Regulamin

Power Sp. z o.o.

ul. Kowalczyka 1/31
03-193 Warszawa, Polska
tel. +48 22 224 59 83
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.agencjapower.pl
www.dmcwarsawpoland.com

Dane firmowe

NIP: 1132805244
Sąd Rej. dla m. st. Warszawy XIII Wydział gospodarczy
KRS: 0000359447

Godziny pracy

Zapraszamy do naszego biura:
 Poniedziałek - Piątek
 9:00 - 17:00

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd