Power nagrody i wyróżnienia

Procon Award

Nagroda Klientów - Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Solidna Firma

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Tygrysy Biznesu

MP Power Awards

Nagroda MP Power Awards
- portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku

Firma Roku
Polish Product

Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Meeting Planner

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

Firma Rodzinna

Eventy zimowe w wydaniu agencji POWER Eventy zimowe w wydaniu agencji POWER

Eventy zimowe w wydaniu agencji POWER – Mice Poland

Jakie eventy są najczęściej organizowane zimą?

Zimą wykorzystujemy dobrodziejstwa pogodowe i najczęściej organizujemy wyjazdy narciarskie, okraszone licznymi atrakcjami dodatkowymi. Bez względu na grupę docelową każdy wyjazd opiera się na zbalansowaniu rozrywki, emocji i relaksu. Zazwyczaj organizujemy wyjazdy dla firm i ich pracowników, kluczowych klientów, czy przedstawicieli handlowych. Wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, z nutą finezji i adrenaliny.

Czy zima to dobry czas na organizację eventu firmowego, motywacyjnego?

Bardzo dobry. W pełnym słońcu, w śniegu i górskim otoczeniu możemy wspólnie przeżyć niesamowite przygody, polepszyć relacje, poznać się od zupełnie innej strony. Obcowanie z naturą w tych szalonych, przepełnionych masą informacji i bodźcami czasach jest bardzo ważne.
Warto pamiętać, że zima to nie tylko narty i góry. Hotele na Mazurach, czy nad morzem także są otwarte i czekają na gości. Do tego mają w tym czasie super oferty cenowe, a przy których także możemy zorganizować dużo atrakcji integracyjnych: kuligi saniami, ognisko, zajęcia team buildingowe w plenerze, czy w salach konferencyjnych.
Pamiętajmy także, że u nas zima, to po przeciwnej półkuli panuje gorące lato. Dla tych, którzy nie lubią marznąć, jest to doskonały sposób na przedłużenie ciepłych dni w roku, czasem więc zimą robimy wyjazdy motywacyjne w „ciepłe kierunki” .

Co trzeba brać pod uwagę, organizując event zimą?

Przede wszystkim trzeba pamiętać o zmienności aury. Czasem panujemy wszystko w śniegu, a tu nagle przyjdzie wiatr halny i wszystko spłynie. Co więcej, klimat się zmienia z roku na rok i pogoda staje się coraz bardziej nieprzewidywalna.
Warto wybierać wyższe góry, gdzie gwarancja śniegu jest większa. Ważną kwestią jest także bezpieczeństwo uczestników. Trzeba zawsze pamiętać o odpowiednim ubezpieczeniu grupy przed wyjazdem u sprawdzonych ubezpieczycieli, a po drugie być zorientowanym , gdzie jest najbliższa pomoc w razie kontuzji, czy urazu.
Istotnym elementem jest dojazd. Czasem ten autokarowy i samochodowy przedłużają się ze względu na niesprzyjające warunki na drodze.
Ważna jest też odległość wyciągu od Hotelu, oczywiście dobre, lokalne jedzenie i odpowiednio dobrane atrakcje dla danej grupy.
Na jakie problemy możemy natrafić? Za dużo oczek w rosole- żart. Problemem może być przede wszystkim pogoda. Zarówno brak śniegu, jak i jego nadmiar. W zeszłym roku, jak i w tym roku w Austrii spadło do 450 cm śniegu, przez co nie działało wiele wyciągów. Wtedy zawsze trzeba mieć plan B w postaci innych atrakcji, żeby grupa nie była rozczarowana brakiem aktywności na świeżym powietrzu.
Możemy natrafić na korki, awarię autokaru, czasem trafić na inną, „zawianą” grupę w hotelu, skorą do bójek i awantur. Na szczęście wszystkie też rzeczy uda się wykluczyć czy szybko rozwiązać przy dobrej organizacji i zgranym teamie.

Jakie najczęściej błędy są popełniane podczas organizowania zimowych wydarzeń?

Przede wszystkim zły dobór infrastruktury i atrakcji. Za słaby standard hotelu dla klientów biznesowych- klienci są niezadowoleni z wyglądu, jakości obsługi jedzenia. Wyciąg zbyt daleko położony od stoku- gościec są zmęczeni już samym dojazdem na stok. Czasem dobierane jest złe miejsce do grupy pod względem poziomu zaawansowania i preferowanych atrakcji.
Pułapką może być także zły dobór transportu. Często wybierany jest autokar, Dobierany jest zły rodzaj transportu – np. autokar, gdy jest połączenie lotnicze czasem w tej samej, czasem w ciut droższej opcji.

Jakie budżety są przeznaczane na eventy zimowe? Czy zwiększyły się one w ostatnich latach?

Budżety bywają bardzo różne. Wszystko zależ od liczby osób, szczebla korporacyjnego, standardu hotelu i atrakcji. Ważny jest też przedział czasowy i destynacja. Ogólnie wydaje mi się że, budżety na wyjazdy narciarskie są akurat większe niż parę lat temu. Narty i wyjazdy zimowe zyskały na atrakcyjności wśród klientów korporacyjnych.

Jakie lokalizacje są najczęściej wybierane?

Naszymi bestsellerowymi destynacjami są ośrodki w Austrii, Francji i we Włoszech. Mamy dużo zapytań na Polskę i sąsiednią Słowację. W Szczyrku znacznie polepszyła się infrastruktura narciarska, z kolei na Słowacji powstało dużo nowych obiektów o dobrym standardzie, a także baseny termalne .

Jakie atrakcje są najbardziej popularne?

Oprócz klasycznej nauki na nartach z polskimi instruktorami i mini zawodów, firmy w cenie są dodatkowe atrakcje outdoorowe. Najczęściej wybieraną atrakcją po zjazdach narciarskich są skutery śnieżne, kuligi, wyprawy na rakietach śnieżnych. Niekiedy proponujemy też curling, „zjazd na byle czym”, budowę iglo czy warsztaty rzeźbienia w lodzie.

Olga Krzemińska-Zasadzka, managing director agencji POWER

logo mice 2

Power Newsletter

Dowiedz się pierwszy, co nowego właśnie tworzymy!

I agree with the Regulamin

Power Sp. z o.o.

ul. Kowalczyka 1/31
03-193 Warszawa, Polska
tel. +48 22 224 59 83
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.agencjapower.pl
www.dmcwarsawpoland.com

Dane firmowe

NIP: 1132805244
Sąd Rej. dla m. st. Warszawy XIII Wydział gospodarczy
KRS: 0000359447

Godziny pracy

Zapraszamy do naszego biura:
 Poniedziałek - Piątek
 9:00 - 17:00

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd