Power nagrody i wyróżnienia

Procon Award

Nagroda Klientów - Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Solidna Firma

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Tygrysy Biznesu

MP Power Awards

Nagroda MP Power Awards
- portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku

Firma Roku
Polish Product

Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Meeting Planner

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

Firma Rodzinna

Event, sposobem komunikacji z klientami Event, sposobem komunikacji z klientami

Event, sposobem komunikacji z klientami. Na czym polega psychologiczne odziaływanie eventu?

Event jest jednym z najbardziej perspektywicznych kierunków rozwoju sposobów komunikacji z konsumentami. Zapewne dlatego firmy (ściślej marki) poszukują i rozwijają te formy oddziaływania na konsumentów, które pozwalają na maksymalizację kontaktu z nimi.

Skuteczne działanie zgodne z zasadami współczesnego zarządzania narzuca firmom komunikację nie tylko z jej otoczeniem (klientami, dostawcami), ale również z własnymi pracownikami. Korporacje pragnąc spełnić te cele posługują się zazwyczaj jednym z najskuteczniejszych narzędzi – tzw. event marketingiem. Chęć oddziaływania na współczesnych konsumentów wymaga jednak działań spektakularnych i atrakcyjnych, często oferujących korzyści pozamaterialne. 

Podstawową dziedziną naukową, z której doświadczeń korzysta się przy planowaniu i realizacji wydarzeń, podobnie jak we wszystkich narzędziach marketingu związanych z komunikacją, jest psychologia. Znajomość zagadnień takich jak „psychologia społeczna”, „identyfikacja z grupą”  czy „dynamika grup” musi być podstawą kreowania skutecznych, atrakcyjnych i bezpiecznych eventów.

Event marketing umożliwia nawiązanie kontaktu z klientem, służy jego podtrzymaniu lub przywróceniu, jeśli z różnych przyczyn, firma ten kontakt straciła. Służy przede wszystkim temu, żeby klient biorący udział w evencie zatrzymał na dłużej swoje myśli wokół firmy, która jest jego organizatorem. Najważniejszym celem event marketingu jest zawładnięcie umysłowością klienta tak, żeby nasza marka czy nazwa firmy wywoływała u niego pozytywne skojarzenie. Pamiętajmy, że event marketing to świadectwo tego, jak firma jest zorganizowana – to pokazanie siły firmy, tego co jest w niej atrakcyjne, co może wzbudzić zainteresowanie, co pokazuje, że doskonale funkcjonuje ona nie tylko w działaniach marketingowych, ale też na każdym innym obszarze.

źródło: eventkatalog.pl

Power Newsletter

Dowiedz się pierwszy, co nowego właśnie tworzymy!

I agree with the Regulamin

Power Sp. z o.o.

ul. Kowalczyka 1/31
03-193 Warszawa, Polska
tel. +48 22 224 59 83
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.agencjapower.pl
www.dmcwarsawpoland.com

Dane firmowe

NIP: 1132805244
Sąd Rej. dla m. st. Warszawy XIII Wydział gospodarczy
KRS: 0000359447

Godziny pracy

Zapraszamy do naszego biura:
 Poniedziałek - Piątek
 9:00 - 17:00

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd